Tuesday, November 6, 2012

Buat Pemilik Rusukku



Hanya dirimu yang ku cinta..
Tak kan membuat aku jatuh cinta lagi..
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku..
Walau ku tau kau tak sempurna ..
Tak kan membuat aku jauh drimu..
Apa adanya..
Ku kan tetap setia kepadamu..
Tuhan jagakan dia .. 
Dia kekasihku..
Kan tetap milikku .. 
Aku sungguh mencintai 
Sungguh menyayangi... 
Setulus hatiku ...
Tuhan jagakan dia .. 
Dia bakal imamku..
Membimbing aku..
Menuju jannah-Mu..
Aku sangat mengharapkan..
Dia hamba-Mu yang taat..
Mujahid Islam yang sejati..


P/S : Aku mendoakan Pemilik Rusukku sedang mempersiapkan diri untuk bersamaku mendukung panji-panji Islam..membimbingku menuju redha Ilahi..agar dapat mencapai Jannah-Nya..Wahai Pemilik Rusukku..ketahuilah aku juga sedang mempersiapkan diri menjadi wanita solehah untuk dirimu yang soleh..Aku juga insan biasa sepertimu yang sentiasa mencuba untuk mendapatkan redha Ilahi..Moga cinta yang bakal kita bina berkekalan hingga ke syurga.


~Disebalik kesabaran terselit keindahan~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...